Кръщението на Христос и агонията на Йоан кръстител
Винаги съм чудил защо, когато Павел пише в посланията си за Христос никога не споменава за кръщението му, както и за масовите кръщения и на фарисеи и бирници. Ако е имало човек на име Йоан и той е вършил такива масови мероприятия, в които е участвал дори и самия Христос преди разпъването си то защо това не е отразено по никакъв начин в текста на павловите писма? Отговора е доста прост, такъв човек наистина е имало и са били вършени масови кръщавания, но те са били в нашия свят, не по времето на Христос. Двете споменавания на Йоан в Деяния са очевидни вмъкнатости на фрази, както и първата глава на Йоан. Както казах в предния постинг всички сити са били кръстени по времето на потопа, който изми насилието на древния свят, като го очисти от кръвта на Авел. Остана да се очисти и самия Авел, който в новия свят бе Христос и това стана както стана потопа. В Mark 9:10-12 се описва срещата с Мойсей, тази среща на планината на преображението бе на същата планина Синай, където Моисей се качи, за да се срещне с Господ и да получи заповедите. Това бе и същата планина Арарат, тоест Божията планина, на континента на Сим в Мадиам, където бе и ковчега на Ной. Така с едно качване Христо свърши две неща, първо той участва в кръщението на света и така отми от себе си кръвта на Авел, а след това даде на Моисей и плочите на Завета. Подобно на Ной Христос водеше трима свои ученици, и тримата негови полубратя. Йоан и Яков бяха родени от Мария след него, а Петър бе негов доведен брат от първия брак на Йосиф, Ной бе в ковчега на планината с тримата си синове. Напълно е възможно Йоан кръстител да е повторна поява на апостол Йоан в нашия свят. Неслучайно в сцената на преображението се подчертават блестящите бели дрехи, които са били по-чисти от най-бялото нещо познато на тях, това е именно това очистване от кръвта на Авел, заради което е смисъла на кръщението на Христос. Нашето кръщение е, за да се очистят и ръцете на убиеца от кръвта на Авел. Планината на преображението е посетена от Христос на рождения ден на Моисей, което от неговото раждане 17 - 03 - 4100АМ до 00 - 04 - 4118АМ прави точно цикъла Саурос, 18 години, 11 дена, 8 часа. Споменаването на Йоан във Второевангелието трябва да се изреже, като все пак текстовете трябва да се прехвърлят за периода след 5000АМ в нашия свят. Задължително името на Йоан трябва да се отмахне от Евангелието на Йоан като фразите все пак се запазят.
new testament
No comments:
Post a Comment