Monday, November 21, 2016

Йоан глава 21 и уточняване датата на авторизиране на Библията

Йоан глава 21 и уточняване датата на авторизиране на Библията
Още миналата година намерих начинът, по който е писана и съставена Библията. Първата книга е Евангелие от Йоан и то на латински, но все пак писано в Йоркшир. В последствие е преведена и доразвита на английски. По което време са написани и останалите книги от четирите университета в Англия. Всичко това се случва през средата и втората половина на 18-ти век. Не е като се споменава в историята на AV датата 1611. Тази дата е и код за числото 1799, защото 179*9 = 1611. Все пак истинската дата на официалното авторизиране на текста на английски, на Библията от Кралят е 1791, ето още една причина да се намери подобие в цифрите 6 и 9, както и в 1 и 7. 1791 и 1611 са подобни числа като дизайн. За сега на две места в текста намирам данни за тази цифра, Йоан 21:15 броят на уловените риби е 153, която цифра е като код за числото 1611. И в Битие 11, където Selah правнукът на Ной или поколение номер 13 се ражда в година 1691.
Тази глава е по-различна от останалата част на Евангелието. Чрез символи и кодове се дават някои основни факти около съставянето на цялата Библия. В ст.1 се споменава за Тивериадското езеро повторно, след споменаването за първи път в глава 6. В двата случая се има напредвид за различни водни басейни, в гл.6 става на въпрос за Бристолският залив, като символ за крайбрежието на югозападният съюз, а тук това е начин за дълбоко засекретяване на Оксфорд. Там е бил центърът в който са добавени и събрани всички книги в сегашната версия известна с името авторитаризирано издание на крал Джеймс от 1611. Споменатите имена на ученици символизират представители на църкви и университети. Симон Петър е символ за двата големи университета Оксфорд и Камбридж, Тома наречен Дидимус е символ за лоялните католици от югозапада, Натанаил от Кана Галилейска е образ за архиепископът на Кантърбъри, синовете Забедееви са образ за представителите на Йоркшир. Безименните други двама ученици са образ за университетите на Дърам и Лондон. До стих 11 се описва риболовна дейсност с мрежа, която е успешна само след внезапно появяване на Исус и съвет да се действа от дясната страна на лодката. Смисълът на този съвет е в необходимоста, да се обърне сериозно внимание на проблемният регион лежащ от дясната страна на река Темза спрямо течението и. Стихове 12 - 14, започва последната вечеря, символ на редактирането на текста. Стихове 15 - 17 се повтаря за три пъти фразата паси моите агнета/овце. Образ за наредбата за създаване на образователни програми, но само ако са в съгласие със законите и държавното единство. Стихове 18 - 19 предричането за смърт при символът на университетите е предсказване за отделянето им от цървата и обособяването им като органи директно финансирани от парламента. Стихове 20 - 25 мистичният неназован образ на любимият му ученик е образ за Светото Писание и хората познаващи го. За това на тайната вечеря в предходната глава имаме лежане в скута на учителя.

No comments: