Това решение за света бе написал финландския ученик, в прощално писмо, че мрази света и за това отнесе още 10 съученика със себе си. Тази история е една от многото трагедии, до които достигат хората в съвременните училища и ВУЗ-ове. Образованието днес не само у нас има проблеми от социален и психологически характер.
Тук ще засегна два напълно различни случая които все пак са взаимно свързани, защото те изкарват на повърхността, което е скрито от погледите. Системата на обучение все повече се доближава до структурите на мафията, изискват се повече пари без да се отчитат реални резултати, учениците са все по тъпи и по неграмотни, но училищата не мислят да поемат отговорност за това, не се поема отговорност за разпространението на наркотици, разврат и насилие. Именно тези неща се оказва, че винаги е виновен някой друг, я сектите я семейството или просто психиката на човек. А това, че подрастващите възприемат училището именно като място за; дрога, разврат и агресия естествено не е проблем на учителя и бюрократа държавен чиновник. Неговия проблем е повече държавни пари, власт над системата и над учениците, но не и образователни, социални и психологически резултати.
Случая във Финландия показва именно какво има в самата система, методи на смачкване на личността и задоволяване на извратените наклонности на бюрократите, някой от които се наричат учители, на тормоз над малолетните, а не на обучение и възпитание. Единствената алтернатива на порочната система е децата да бъдат възпитани като вярващи в доброто на единствения добър Създател, защото всичко останало е лъжа и измама, форма на робство и тормоз, задоволяване на извратените ламтежи за власт на чиновниците. Именно за това решението предложено от Матти Юхани Саари е решение според методите и стандартите на тази система.
Финландеца не е единствения случай на уродливо образование в системата, такъв случай бе и така наречения "юнабомбър". Терориста Камински пращаше бомби по пощата на хора, които бяха водачи в бизнеса и науката с цел да върне света в 'каменната ера', неговия безсмислен и нищо съществено казващ манифест бе публикуван в пресата, написан на глуповат и дори неграмотен стил този манифест показа, че човек който е успял да се изкачи на много високо място в математиката като преподавател в 'Бъркли', всъщност е невежа и морален инвалид. Камински с нищо не се е отличавал в познанията си по математика като студент, но за сметка на това е изпъквал с комунистическите си възгледи, не-трдиционна сексуална ориентация и неуравновесена психика, която е подсилила анти-хуманните и анти-американски настроения на студента. Той не остава незабелязан от преподавателите, скрити комунисти и изродени перверзници, те виждат в него залога на собствените си мечти, прост, психопат, неграмотен и неадекватен, но настървен да се бори за извратената власт над хората дори и със методите на 'науката' и 'математиката'. Именно това е дало път на кариерата му, не неговите познания или способности да преподава и да разбира науката, а стръвта да владее над човека и да стъпче всичко добро в личността, това са идеалите на хората в образованието в днешна Америка. И именно това е довело урода до преподавателското място в Бъркли, там обаче злия гении е неудовлетворен, да тормози мизерни азиатски и провинциални студенти не му се вижда достатъчно задоволително. Звяра иска кръв и за това юнабомбър се изолира като скитник в планините на Монтана и започва да пуска пратки бомби. Докато неговия брат не познава в манифеста му откачените бълнувания и съответно той е заловен, признат за невменяем, като сега той иска дори и да получи книгите и дори химикалите с които е правил бомбите. Единственото, с което се е отличил в света са три убийства, около 20 осакатени колеги и международна известност.
Този пост е с цел да разбули тайната и мистиката около науката и образованието и да се види че когато там липсват вярата и присъствието на Твореца, всичко е "варосани гробове и мъртвешки кости" лъжа и измама, кражба и злоупотреби, дори демонични извращения и убийства.
No comments:
Post a Comment