Как текста е достигнал до нас - допълнение
Най-трудната част в разбирането на писанията е да се намери разделение на реалните думи и Слово на Христос към нашата раса и измислените поучения, които все пак не са ерес или антихристиянски, но не са боговдъхновени. Разликата между човешкото поучение и Словото на Духа е по-сложна отколкото изглежда, например тълкувания и описания на събитията на планетата на Сит, които правя само дават представа за тях, те не са Слово Божие. Според мен святото Словото, което е изговорено са думи, с които се изгражда правилния начин на разбиране на света, те са езика и смисъла на думите ползвани сега. Използването на този език е начин да се разберат събитията, но самото слово е мистичната част в самия език, нещо игнорирано от мнозина или ползвано за злоупотреби и дори за медийно магьосничество и за манипулация и внушение.
Главна заслуга за текста идва от първото място на света, където се появява писмеността, логично е именно на това място да се състави писмения вариант. Писмеността възниква от северна Италия, регион, където изкуството и "науките" са били развивани от най-старо време, още от започването на човешката или кайновата цивилизация. Кайновата цивилизация започва преди около 1500 години, като всички древни останки на сгради са били оставени от потомците не на Сит, а на двете дъщери на Ламех Ада и Села. Двете линии в потомството на Кайн съществуват в периода 4200АМ - 6320АМ напълно отделени, а тази на Ада и самостоятелно. В края на този период двете раси се съединяват, като потомците на Села идват на тази планета. От 6500АМ започва нашата раса изцяло смес на двата клона на Кайн.
Най-голямо развитие и увеличаване на населението има именно в Западна Европа и то поради наличието на вярващи общности. Защо някой народи и племена са съществували доста изолирано, докато Европа има голямо население и културни връзки не е резултат на някаква расова или генетическа причина. Всички племена са тръгнали от една общност, вярвам, че всички са имали равен старт, просто тези в западна Европа са задържали вярват най-дълго и поради това имат успехи в материалната сфера и са увеличавали населението си. Тези общности, които са се отделили и са заживели изолирано в Америка, Африка, Азия, Австралия и островите бързо са загубили не само вярата, но способността да развиват общността. Съвременното развитие и успехи на хора без вяра в Христос се дължи на заместване на тази вяра с нейни атрибути като например парите и организирането в общност, което е също религиозна практика. Дори и ескимосите не са продължили живота на Кайн както предполагах преди, това са хора върнали се към този начин на живот върху леда, защото бързо са забравили всичко за вярата и общността. Това разбира се не значи, че тези, както и други хора нямат шансове за получаване на вяра.
Причината писмеността да започне именно в Европа е част от Божия план и наличието на изолирани общности не означава различен произход, а само разлика в развитието на групата. Както е възможен напредък, така може и да се стигне до социален и от там и материален регрес. Прочутите гръцка и римска "цивилизация" са развитие на изкуството и строителството след 1000 година в Италия. Египет се населява с градове едва по времето на Наполеон, а пирамидите и големите останки на древни градове по целия свят са дело на потомците на Ада и Села. Източна Азия започва увеличаване на населението и развитие едва при пристигане на йезуитите през 15-ти век. Америка, Африка, южна Азия и Австралия увеличават населението и се развиват едва през 19-ти век.
Италия е центъра на и началото на писмеността, но голяма част от записания текст идва от Иберийския полуостров. Ситуацията е била следната, на Иберийския п-в започва нахлуване на еретици, които прогонват католиците в други части на Европа, една част от тях идва на Апенините. В Италия именно така наречените юдеи и други неверници са прогонени и те преминавайки и съюзявайки се с Иберийските на свой ред прогонват католиците от сегашна Испания и Португалия. Много от прогонените заминават предимно в съседните южна Франция, но и в Италия и островите в Средиземно море. Именно тези хора използват италианската писменост, латинска и гръцка, за да запишат първите две Евангелия. Матея е създадено в северна Италия съответно с помощта на преселници от северозападните части на Испания, докато Марк от представители на южните региона на Иберия избягали в Сицилия и Неапол. Тези два текста са ползвани като идеологическо оръжие срещу религиозния враг, неслучайно днешните араби и евреи потомци на прогонените от Испания еретици гледат агресивно на Евангелието, то наистина е било ползвано за оръжие, независимо че съдържа части от реалните събития в живота на Иесус. Третият текст записан с букви е Йоан, това е вече "английско" Евангелие както в по-преден пост записах, създадено с политическа мотивация. Този текст е редактиран и издаден с помощта на зараждащата се папска обединителна сила, явно създадена с английска протекция и инициатива, както и венециански търговци, които винаги са имали силни връзки в Рим и Англия. Следващият текст идва с подкрепата на хора и общности от региона на Южна Франция и преселници от северните и западни региони на Иберия, наречен е Евангелие от Лука и Деяния на Апостолите. Древно градче на име Lucca съществува и днес в регион Тоскана, а търговците от региона имат тесни връзки с южна и западна Франция. В последствие всички останали книги на Библията са били записани, редактирани и издавани именно в Италия, въпреки че голяма част от текста идва от чужденци и не се отнася за региона. Най-ироничното е, че въпреки, че Евангелието произхожда от Италия, именно там в последствие то е най-малко популярно и на текста не се гледа като на средство за спасение и проявление на вярата, а повече като интелектуален труд. Трябва да призная, че една голяма част от него не е свързана с реалните събития от сътворението до Иесус и имат само политически смисъл.
Еретическото владичество на Иберия не е продължило безкрайно и през 14-ти век вече има ужасни проявления на окултизъм и идолопоклонство и дори на човешки жертвоприношения. Това кара католиците от други части на Европа да разрушават тези уникални, но в много случаи опасни общности. Именно от там като се разгледат текстовете са вкарани най-голямо количество от събитията на света на ситите, както и други измислени случки в петокнижието. В последствие италианските редактори, преводачи и издадели добавят много собствени събития, но съм убеден, че всичко от СЗ, което успях почти да възстановя е открито и запазено благодарение на хора от там. Италия и съседна южна Франция имат не по-малка роля в съставянето на останалата част от Библията.
Така Библията трябва да се раздели на две части историко-фактологическа, създадена в света на Сит. Втората част са поучения и думи на Христос дадени на потомци на Кайн в региона, където са сега Италия, южна Франция и Швейцария. В предни постове имаше връзка на Библейски места и имена на региони от Западна Европа. Тук няма да ги повтарям, само ще спомена някои от важните белези. В пророческите и дори историческите книги се споменава, че всички врагове на Йерусалим идват от север и изток, докато целия юг е миролюбив, а Египет, който е на югозапад от сегашното място на Йерусалим е дори приятел на Юдея, което е странно. Това се обяснява така, заплахата и предричането на падането на Йерусалим идва от Испания, където предците на днешните араби и евреи са имали съседи само на север и изток, докато приятелския юг е добавка от италианските издатели, истинския Ерусалим никога не е бил дори нападан. Под Египет в текста се разбира южна Италия и Сицилия, като пророческите книги са омесени събития както в Италия така и в Иберия. Вавилонското пленение е изцяло идея от Италия, докато описанията на Изхода и завземането на "обещаната" земя са Иберийски епос. Все пак много от тези събития са в паралел с тези на планетата на Сит и така основното и крайно необходимо все пак се е запазило омесено със съвременни легенди и политика.
Така реални събития в Библията са затрупани с купчини явно случили се неща тук, но не свързани със словото. От целия СЗ Поетичните книги трябва се прехвърлят към поучителната част на НЗ, нямам за сега точни критерии за преценка на боговдъхновени и не части на писанията. Пророческите и историческите трябва да се преразгледат, така че минималната историческа част да се отдели в хронологичен ред, а баласта да се прехвърли в папка за интересуващи се от история на западна Европа. Поучителната част в историческите и пророчески книги е минимална и дори вредна. Поради някаква причина историята на Иберия от преди католическото завземане е почти загубена, поради смесването на информация и събития с други места и време.
old testament, time,
No comments:
Post a Comment