Saturday, September 24, 2011

Истинските 10 заповеди


 Истинските 10 заповеди
 
Най-после дадох по-добра яснота на заповеди с номера 2, 3, 4 и 5. Преди време бях променил 10-тата заповед, не е "Не пожелавай нещо си. . . ", а е правилно не пожелавай зло на ближния си. Първите три заповеди са образ на троицата. В четвъртата нямаме забрана да се ползва името, което между другото е измислено. Бог има име само чрез името на Иесус или личното му име Емануил. Сит, чийто потомък се смята да е Христос е заместник на Кайн само за известно време, истинския спасител за греха на Кайн ще е от втория и четвърти синове на Ева, Възкресения Авел и Йесус. Петата заповед е образ на сътворението на света за седем дена и край на времето след края на седмото хилядолетие според математическото време, в историческото се пада 7*12*1000. Не е някаква забрана да не се правило нещо, седмия ден е почивен ден. Забраната да се сее и работи във всяка седма година, както и 50-та, е да се укаже символизма на времето и даването на Закона. Така се прави връзката на понятието за време, материята и пространството, които трябва да бъдат осветени след оскверняването от убийството на Авел. Седмия ден символизира завършеността и съвършенството на творението и делото на освещаването на материята осквернена от греха.
Фразата в Изход 20:12, „да се почита бащата и майката” са само въведение към втората част на декалога, където е раздела на Светия Дух. Първите пет заповеди са изпълнени от Христос и тях трябва само да се вярват, като приемаме на Христос. Следващите пет са практикуване от човек, не само за вярване. Редактирани са по този начин поради връзката на греха с определен глагол в сегашния език. Например заповеди 5 и 6 трябва да са не само забрана за убийство и кражба, които дела се забраняват в десетата заповед, а и в забрана от участие и възползване от тези грехове. Прелюбодейството трябва да се премести като заповед номер 8, защото заповед номер 3 е свързана с материята или плътта, а и числото 8 е числото за ново начало. Деветата заповед трябва да показва не само заблуда на ближния, но дори и участие във всякакви измами и заблуди, дори и когато се измислят глупости за измъкване на държавни пари. Има достатъчно полезни дела, които да се заплащат с държавни средства. Десетата заповед не против пожеланието, а против желаенето на зло.

No comments: