Как се познава, че всичката класическа живопис е
"фотошоп" от 19-ти и 20-ти век
Фотошопа не на около 20, а поне на 200 години.
Първи пример, прочутата "Мона Лиза" на Леонардо е
наставено изображение на портрет на жена направен с фотоапарат в края на 19-ти
век върху платно на по-стар пейзаж. Портретът е изрязан с косата и след това с
някаква техника цветното изображение е монтирано на наистина стария пейзаж.
Така се получава някакво почти древно платно. През косата се вижда, че пейзажа
на портрета е съвсем друг, а преходите в осветеността на повърхността на лицето
е постижение само на фотография, няма начин да се рисува с четка и боя такъв
преход на светлина и нюанси на цветове.
Втори пример, картините приписвани на Nicolas Poussin (15 June
1594 – 19 November 1665) са също чудо на първата фотография, подобно на Мона
Лиза те също се появяват в края на 19-ти век, никъде другаде не съм виждал
такъв контраст на цветовете директно осветени от мощния единичен източник на
светлина и местата падащи в сянка. Няма как да се уцели реалистичния нюанс на
цветовете в зависимост от светлината. Драстична е и разликата между
реалистичността на човешките тела и някой наистина рисувани детайли и фон.
Заблудите в почти всичко около нас в историята на изкуството и
литературата е наистина тревожен, състаряването на измислени неща от последните
200 години е проблем, който изкривява изобщо представата за света. Освен
печалби измамите с история са и бизнес на секти и сатанински организации, имащи
власт над обществото образованието и дори вярата. Само директна съпротива на
такива престъпници, може да опази вярата чиста от смрадта на свините.
history,
No comments:
Post a Comment