Tuesday, February 17, 2009
Персефона
Персефона
Най долу е линка на немски на очевидец на една от най наглите фалшификации от музея на античното изкуство в Берлин. Това е статуята на седналата Персефона, "богиня" на гробищата и погребалните агенти в "древността". Ще спомена набързо само най големите и най груби детайли на фалшификацията. Въпреки, че другата част от изследванията на Топер, мненията и доказателствата на "специалистите", за това произведение на изкуството са по интересни, защо изобличават какви измамници и направо престъпници са тези специалисти, все пак работят с огромни суми държавни средства и получават огромни заплати пак от държавни пари.
Склуптората е много нескопосана измама от началото на 20 -ти век, юргендстил. Няма гръцки богове да седят на тронове, в триизмерни статуи. Причината е в целта на триизмерните статуи, слага ли са се на открито или в големи халета, не в по малки помещения, а на открито да се седи на трон е не естествено за миналото. Ще посоча видените от Топер абсурди първо, след това, какво е пропуснал и той, но не и bogoizbrania; Зад гърба на фигурата има възглавница, както и на такава, на която седи, но "сандвичирана" от две дъски, много подобни на ПДЧ-тата от модулни мебели. Облегалката се държи от стругована подпорка, от едната страна, от другата страна липсва подпора, но дори липсва и симетрична дупка или място на отчупване за поставянето и. На гърба има започнат срез, с който според Топер са искали да махнат несполучливия трон, но са се отказали защото е трябвало да режат и дрехата. Интересното при среза е, че той също има патина, както цялата външна повърхност, но не и следите от кирки и драскотините на колелата на каруцата с която са я превозвали. Има и още купчини други абсурдизми, но ще премина направо на моето откритие.
Топер не забелязва, както и другите "специалисти" които критикува, че малко по настрани в същия този музей има един релеф, който много наподобява на тази статуя. Снимката долу. Шапката с косата, гънките на дрехата, кичурите, и най вече положението на ръцете.
Но най важното, Топер неправилно тълкува отрязаната глава, като някаква разправия при търгуването. Според казионната легенда, в която арийския поданик не се съмнява, статуята е купена в Париж от някакъв дърт мошеник за огромна сума, а всъщност си е направена в Берлин по този несръчен релеф, като главата в началото е имитирала извивката на релефа, за това има само един подлакътник :-), също като на релефа. В последствие се е решило, че тази поза, загатвана и от отмятането на дрехата е неприемливо за "специалистите", особено когато е трябвало да съжителстват на една територия. И за това са резнали гърлото и са извъртели главата напред. Топер също не дава обяснение за доста точното отчупване на ръцете точно в китките, първоначалното те е трябвало не да държат нар и квото там беше, а да държат стомна с грубовати дръжки също като на релефа. За това просто са ги строшили и са дали някакво обяснение, че са държали нар и китката.
Другото ми обяснение, за което се сетих в момента е, че тази статуя е трябвало да бъде някаква обменна търговия с Лувъра, но докато се разберат и спазарят, е започнала войната и сделките са пропаднали. Топер цитира няколко пъти за някакви сделки през 1915 в Париж и 1916 в Неапол, в самия разгар на войната те са абсурдни. И за целта дава следното си прозрение. Купена е преди войната, естествено 1914 и е докарана през Швейцария, как ли пък не те французите няма да се сетят, че купувача е вече известен и е германец, разбира се че няма да позволят изнасянето и в неутрална страна дори и да е явно менте.
http://www.efodon.de/html/archiv/sonstiges/topper/persephone.htm
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=342882&pid=10600378&view=2
история
Labels: Jesus, Bible, Спасение, вяра, Нов Завет
history
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment