Wednesday, February 16, 2011

Погрешни интерпретации на строежите на ситите

Британската връзка в индийски археологически фалшификати

За да не се разпростирам надълго ще постна само няколко места с драстични осквернявания на древните строежи на ситите от 18-ти и 19-ти век. Всички пагоди и храмове известни от преди този период са строени от потомците на Сит от преди повече от 1500 години, но с помощта на алкохолизирани британци и напушени местни специалисти древните символи на ситите са били осквернени с уродливи образи на хора и животни. С които са прикрити изяществото и симетрията на геометрични форми и растителни мотиви по фасадите.

За мен най инерестна е голямата пагода на Санчи ( Sanchi, Madhya Pradesh, India, Great Stupa ), защото нейните „порти” са преобраз на потопа. Трите декоративни трегера със спираловиден завършек са единствените оригинални релефни изображения, останали от строителите сити. Грозотиите на животни, хора и митологични образи са плод на някой запой с трева и джин на англо-индийската „реставраторска” група от преди първата световна. Спиралите са образ на морските вълни или на морето, където са живеели до тогава потомците на Кайн. Вратите са поставени от всички страни, така че да поканят бившите ескимоси, потомци на Кайн да живеят на сушата, която ситите им оставят след тяхното грабване. Самата пагода е образ на предишната планета, където ситите са обитавали и от, където са дошли заедно с повърхността. Тераската на върха на пагодата е образ на Храма в Ерусалим, който на старата им планета е бил на южния планетен полюс. За разлика от други пагоди тази няма луковия връх, който е символ на планината Мория. Луковият профил на купола се среща широко в Азия и се поставя на много обществени и религиозни постройки и днес. Оградата от камъни свидетелства за предишното разделяне на сити и кайновци, в която сега са поставени портите за достъп.

Снимки най-вече на портите;

http://www.flickr.com/photos/gandara/sets/72157594563955929/with/279653688/

В Индия човешките фигури са направени с много повече старание и съобразяване с формата на постройката, за разлика от италианците в Либия и Егейските острови, но дори и тази по-старателна работа не е могла да прикрие всички следи за моето наблюдателно око.

На тази снимка на Khajuraho - Eastern Group of Temples

http://www.flickr.com/photos/rebeccapowlett/4529946568/in/photostream/

ясно се виждат следите от разнородната повърхност около човешките фигури и тази на изпъкналите корнизи на каменните плочи с оригинални геометрични елементи правилно позиционирани спрямо размера на камъка. На места имаме добро заглаждане на повърхността, правено с шкурка, което е в силен контраст с ерозиралата или ожулена плоскост на истинските первази или корнизи. Тези постройки са правени за стотици години от хиляди поколения сити, за да могат всички колективно да оставят свидетелство за наследниците от кайнови род. Мисля да не затрупван читателите с повече снимки и факти, всеки заинтересувам може да намери и по-големи признаци за ситите и от мен.

History, time

= = =

NALANDA

Anathapindika Stupa Shravasti

= = =

Седемте стъпала на Борободур, Borobudur Java

Боробудур не е будистки храм както се твърди, а седемстъпална пирамида върху изкуствено оформен хълм. Самото възвишение е формувано диагонално на квадрата на строежа и образува линия под ъгъл 45’ спрямо посоките на света. Този ъгъл е отбелязан и от първите 5 стъпала на пирамидата с няколко чупки както се вижда от тази диаграма;

http://www.borobudur.tv/Image/mandala_grid_lines_2.gif

Ъгълът символизира разделението на времето заедно с правите ъгли на 8, времето в миналото е било кратно на 8, часовете в деня са били 16, годината е била с 360 дена 8*45, математическото време е 8000 години.

Още по-интересни са трите кръга с „камбани” образуващи 6-тото стъпало, това е нивото символ на 6-тия ден на сътворение, когато е бил създаден човекът, за това то е специално с кръгове символизиращи времето, то е от значение само за човека, за това те са именно там. Най-външният кръг е от 32 „камбани” символ на цялото време на света, 32*250=8000. Средният кръг е от 24 „камбани”, това е кръга на годината изобразен чрез броя на новолунията в древната година по две всеки месец разделящи месеца на 15 дена, 2*12*15=360. Вътрешният кръг е от 16 „камбани”, колкото са часовете в денонощието. Най-голямата камбана издигаща се в центъра на кръговете е седмото стъпало символизиращо седмия ден на завършена работа по сътворението.

Най-интересното в тази полуестествена пирамида е, че тя има подобия с други древни строежи на ситите, като пирамидите в Египет и Мексико, както и каменните кръгове в Европа и най-вече Стоунхендж, Авбъри и Уудхендж. Уникалното при нея е, че тя е строена от чужденци дошли от тези далечни за остров Ява краища на нещо като „неутрална територия” за създаване на нещо общо. Както и в другите постройки в Азия, пропорциите тук нямат значение. Никъде няма и автентични образи на хора, животни и митове, а само геометрични и растителни линии, фигури и мотиви разположени в перфектна симетрия на плоскостта и формата на сградата. В други постройки, обявявани днес за „храмове” множеството стъпаловидни стени са символ на хилядите поколения местни строители. Смисъла на тяхното строителство е предаване през поколенията правото на „владеене на материята” изразено в случая чрез камъка. Пищните орнаменти и детайли по фасадата символизират способността на потомците на Сит да поставят правила и ред върху земята по тяхно време, растителните мотиви изобразяват растежа и развитието на същия корен засаден при преместването на тази планета през 4200АМ. Днес този корен пониква в този блог и макар върху сегашната земя да не може да се наложи ред и правила, то поне над вярата ще ги има.

Други забележителности на Ява, Ratu Boko, Prambanan, Sukuh, на остров Бали Pura Besakih, Banjar, Bangli, Denpasar, Monkey Forest Temple,

History

= = =

Колела от каруца ли са кръговете в KonarkOrissa

Според твърденията на властите древната постройка е храм на слънцето, което е плод на извратено въображение, не и на реално вложен от потомците на Сит смисъл в колелетата на главната постройка. Поглеждайки над кръговете се виждат кръпки по разрушената фасадата, при преместването на колелетата е свалено множеството от орнаментите и впоследствие са заменени с нови камъни. На заден фон на колелото, също се виждат фризове и орнаменти, удивително добре запазени и различаващи се от тези по главната постройка, колелата са били свалени в миналото и съхранявани. В последствие околните стени, където са стояли са били значително амортизирани и реставраторите са ги преместили на главната фасада, като не са пропуснали да я украсят с вулгарно — перверзни фигури. Тези кръгове нямат равна повърхност по края, което явно показва, че не са колелета на каруца. Интересна е и конструкцията, освен твърди спици между тях като чели има и затягащи въжета, което придава определено колесен вид. Но това са части от календар, 24 дена са новолунията в древната година по 2 на месец, колкото са и колелетата. Къде точно са стояли и част от каква точно календарна фигура са били е много трудно да се прецени.

Колесниците в Airavatesvara Temple, Darasuram са изцяло ментета и измама заедно с конете, тях ги има и другаде.

history

= = =

Архитектура на кръстовете и оборите регион Angkor, Taj Mahal

Освен вкопания в скалата кръст в Лалибела Етиопия, който не е много сигурно дали е наистина древен, намерих и действително древни постройки съдържащи кръст в самата основа.

Ако се напише в търсачката Angkor plan, ще излязат схеми на множеството постройки от това древно място, където кръстът явно не е само с част от естетиката на конструкцията. Самите постройки са оформени умишлено така, че да създадат представа за кръстове.

На линка са събрани един до друг планове на множеството строежи в региона.

http://www.sacred-destinations.com/cambodia/angkor-temple-plans.htm

Заграждането на пространства с големи ровове и декоративни стени, освен с естетически намерения има и сакралната цел. Да се остави послание към идващата раса на потомците на Кайн за техния преход от света на водата, към този на сушата. За това са заградени тези огромни „обори”, да се вкара добитъка на сушата, но да не забравят колко е важна водата не само за стопанството, но и за пречистването вярата изгубена веднъж от техния патриарх-братоубиец.

Същото послание с кръстове и преход от вода към суша виждам и в популярната туристическа дестинация Taj Mahal. Ето и схема на конструкцията.

http://famouswonders.com/wp-content/gallery/taj-mahal/map-of-taj-mahal.jpg

И тук и в Анкор се виждат и символи на троицата. И най-вече кръст конструкцията, водни площи до река, луковиден купол символ на старата планета със планината Мория. Както и осмоъгълна основа символ на времето. Минаретата са естественно нови ментета, а легендата за гроб на починала любима съпруга е морализаторска приказка, естественно никой не забелязва несъответствието на гробница и джамия, но мен това не ме учудва. Двата входа разположени на права линия показват преходността на този свят и продължаване на пътя на душата в отвъдното. Конструкцията е неправилен осмоъгълник, за да се подчертае централния кръст способен да раздели дори и времето и да започне ново начало за материята и хората.

Бонус откритие. Коментар за популярна тук снимка.

Понеже не искам да се чувствам като натрапник, за целта ще постна имено тук моя коментар за изключително популярната, като се съди по коментарите тема в блога за „Голямата базилика” според аматьори ентусиасти край Плиска, която се интерпретира като манастир от „професионалистите”. Истината за това нещо е много по-проста, ако се погледне този линк с албум на турист се вижда, че камъните в основата на този манастир или „Голяма базилика” са еднотипни с тези около местността Мадара и „двореца” от другата странан на градчето, тези нагоре вече са си чиста „възстановка”. Това което се нарича „дворец” не е ясно какво е било, но камъните са донесени допълнително и имитират вече известни руини, така че „голямата базилика” която е в някакво ниско и удобно за копане място в полето е 100% менте от миналия век.

http://solinvictus.blog.bg/history/2011/02/05/goliamata-bazilika-v-pliska.680408

Втори бонус обновени таблици на времето;

Корекции в датирането на потопа и предпотопните патриарси

За да не се разпростирам трите таблици събират всичко накуп;

https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AsDLMmdMtyutdHBNOXdxelpINGZuSkx3Z0ZVdUdaUEE&hl=en_GB#gid=0

https://spreadsheets0.google.com/ccc?hl=en_GB&key=t-sO7IdKAi7vD4UvbH4aCyw&hl=en_GB#gid=0

Тук е обновена диаграмата с обръщането на историческото и математическо време.

https://docs.google.com/leaf?id=0B8DLMmdMtyutZjJmYTVmNGItYjA4NC00NzdlLThjN2ItZmEyZjE5NGNlNTcx&hl=en_GB

history

No comments: