Saturday, July 28, 2012

Още разкрити псевдоними на реформатор и теолог от 19-ти век


Още разкрити псевдоними на реформатор и теолог от 19-ти век

Идеята на “реформацията” е залегнала като идея от така нареченията Reform Act 1832 в Англия, в последствие развит от тълкуватели в тонове историко-теологична литература.
За името Martin Luther вече постнах откритие, свързано е с името на математикът Силвестер.
Псевдонима на другият най-популярен реформатор John Calvin е код за друг учен, лорд Келвин.
Идва ред на един от най-близките съмишленици на Лутер, Мелахнон често споменаван от дипломирани теолози от библейски училища. Philipp Melanchthon (February 16, 1497 – April 19, 1560), born Philipp Schwartzerdt, was a German reformer. Името произхожда от американският учител Melancthon Williams Jacobus, Sr. (19 September 1816—28 October 1876).

Ето и кодът на номер три в поученията за реформация, Цвингли и друг популярен швейцарец с английски потомци Булингер. И двете имена са фиктивни и идват от един източник, украинецът Гинсберг.

Huldrych (or Ulrich/Ulricht) Zwingli (1 January 1484 – 11 October      1531)
Heinrich Bullinger                                (18 July 1504 – 17 September 1575)
Ethelbert William Bullinger AKC  (Decem. 15, 1837 –            June 6, 1913)
Asher Zvi Hirsch Ginsberg             (18 August 1856 -         2 January 1927)

Asher Zvi Hirsch Ginsberg = Ulrich Zwingli = Ethelbert/Heinrich Bullinger

Нещата около имената на Гинсберг и Булингер стават интересни, име Гинсберг носи и един друг известен авторитет Christian David Ginsburg (25 December 1831 - 7 March 1914), който се води близък на фитивното име Булингер. Съвсем явно този “християнски Давид” е прототип на идеолога Ашер Зви. Измислен псевдоним е и друг еврейски автор Louis Ginzberg (* 28. November 1873 in Kowno; † 11. November 1953 in New York), въпреки разпространението на името, реална личност нее ползвана за прикритие на автора. Ашер Зви е просто ционист доколкото разбирам от бръз преглед на писанията му, интелектуалец и патриот. Псевдонимът Кристиян Давид може и да не е ироничен и антихристиянски, не е изключено човект да се е опитал с умерени месианки идеологии да достигне сънародниците си с Евангелието. Прекалено е близо до Библията и вярата с неговите писания, обикновенният либерален еврейн е авторитарен, интелектуален, но не и евангелски в писанията си.

history,

No comments: