Sunday, April 4, 2010

Форматиране на Деяния или как Аполос уби създателите си

Форматиране на Деяния или как Аполос уби създателите си Сутринта станах и веднага хванах голямата балтия с твърдото намерение окончателно да окастря Посланието към Евреите, но като се загледах в препратките забелязах подозрителни съвпадения с цитирането в Деяния. И естествено реших да поразръшкам и там. Езическата част от глава 13 до 18 нещо ме издразни с прекалено езическия си вид и цитати от кофти книги измислени на нашата планета. Сега няма да се спирам в подробности, като дори и не съм сигурен дали последните стихове не са за включване, но точния преход към истинската част за днес поне ми се губи. Явно тарикатите са се постарали, но едва ли ще им търпя за дълго глупостите. П. С. Сори, но преди малко докато пишех се разтърсих за Аполос и се оказа, че тази личност е измислена тук и не е част от Писанията. Така първата дупка започва от 13:1 където са "пророците и учителите" :-) и свършва с 19:1a където е последното споменаване на Аполос. Понеже думата се споменава и в 1Кр.4:6, то и този стих трябва да се извади от 4-та глава неуместно вкаран там, за да даде екстра доказателство за измислените пасажи. От всичко в тази дупка, която почти отряза Деяния наполовина най ще ми липсва 17:23. Тази фраза даде заглавие на блога ми, но за сега не мисля да го сменям, само ще укажа корекцията. http://picasaweb.google.com/Bogoizbrania/230310#5455935099313589746 http://picasaweb.google.com/Bogoizbrania/230310#5455961032708074466 Acts, new testament, holy scripture

No comments: