Thursday, September 10, 2009

18

Първото число 18

Това ще е откритие с повече неизвестни от когато и да е било

Осемнайските в Библията са точно девет. Първата е в Бт.14:14, където броя на родените в дома на Авраам са 318. Това е първото число за анонимна група хора, със директна заявка за мистицизъм. Смисъла според мен е следния 360-318=42 (!). Това според мен е дата, на 42 години Аврам вдига мъжете си всичките по млади от него и родени в дома му на война срещу Ходолгомор за да освободи Лот. Чух набързо дадено обяснение, че числовата стойност на Елиезар е 318, но за сега не мога да проверявам тези сметки, освен това не съм чул нито едно смислено обяснение от такива пресмятания. 42 е 6*7, на тази възраст Авраам е достигнал до изпълнение на „човешките“ си години и следват оставащи години на първи кръг.

Следват 18 г. На тормоз от моавския цар, но чудотворно прекратени от Аод и 18г. Угнетение от амонците и победа чрез Ефтай.

Другите две споменавания на 18 са за войната с вениаминците, когато и от двете страни загиват по 18000. Така и не ми е известно какво обозначава тази война и най-вече кога е събитието.

Най неприятното неизвестно обаче е в НЗ, там както вече съм споменавал и за двете споменавания на 18 със сигурно се обозначава някакъв период, който не мога да намеря. В Лк.13:4.

Друга зависимост която намерих е че от началото на строежа на храма до 3500г. Има 420г. Симетрични на оста за времето от Даването на закона през 2500г.с. До смъртта на Самсон през 2920.

http://picasaweb.google.com/Bogoizbrania/UntitledAlbum#5379582351547216386 http://docs.google.com/Doc?docid=0AcDLMmdMtyutZHdmZGs2bV8zMDlicnBoYmY4&hl=en

Time

No comments: