Monday, October 26, 2009

Календарни уточнения

Календарни уточнения

Делене на кръговия календар

Двадесетгодишни периоди на вътрешния календар и датиране в календара и разделение на годините в Исус Навин и Съдии, показано на двете графики. 360:20=18, но тук са съединени по двойки 8 периода, така са прескочени 4 линии и началната е нулева за това са общо 13, като 13-тата е годината преди смъртта на Христос през 4121.

http://picasaweb.google.com/Bogoizbrania/251009#

Таблица от Моисей до построяване на Храма

Подобрена таблица с отчетена и конкретизирана досегашната празнина от Самсон до смъртта на Голиат. Самсон е жив само 20 години, но още толкова има мир и спокойствие, 2900-2940, реципрочен период на строежа на Храма в графиката в предния пост. Следват 40 години филистимско господство, като по средата през 2960 на линията на Моисей е пленен ковчега, умират Ели, двамата му сина и Ихавод. След 20 години Самуил става пълнолетен и поема съдийството. Най интересното е, че Давид е помазан преди Саул, като малко дете през 2990 на 10г., след още 10г. през 3000 убива Голиат и тогава Саул е признат за цар. Сауловото помазание е 2г. по рано и тогава има объркването между помазанието за цар и датата на влизане в длъжност, двете години разлика не се дължат на Ишну-Бенуб.

Смъртта на Рахил и 20г с Аминадав

Рахил раждайки Вениамин умира 2260, 113*2*10 това е числото на смъртта, втория и син и Закона. Първата дата на линията на обратно на Моисей, следващите дати на тази линия са раждането на Овид и Давид.

Относно 20-те години на ковчега в Аминадавовата къща. Често се споменава, че това е станало по времето на Саул и когато Давид става цар в Йерусалим докарва ковчега там. Не се обяснява обаче, че всъщност ковчега е пленен когато Самуил е малко дете, а когато Давид става цар в Ерусалим Самуил е вече починал на преклонна възраст, даже и Саул. Тоест явяването на Самуил пред Саул е станало доста преди това. Обяснението е следното. През 2961 ковчега се връща за Пасхата във Ветсемес, и в последствие е преместен в Аминадавовата къща. Там стои докато Давид не го вземе, но за 20г. е оставен без организирано служение, Когато Самуил става съдия през 2990, на следващата 2991 е организирал да го преместят в шатра като по времето на Моисей. Така Давид отива първо в самата къща при самия Аминадав, където е бил за 20години и едва след това го взима от шатрата в съседство, пак неговата собственост. Разликата от връщането 2961 и взимането от Давид през 3047 е минимум 86г.

Самуил хронологически, на кръговия календар явно отговаря на живота на Йосиф земния баща на Христос.

Time, old testament, history

Исмаил и глада на земята и в Египет

За Исмаил писах обяснения сега само датиране.

Исмаил е преобраз на плътското служение, родено от образа на Светия Дух. Както изясних Исмаил е Нефилим и именно поради това той бе много повече от всички естествени хора. Тази му способност обаче злепоставяше Исаак, който бе образ на народа и поради това малко преди раждането му, Исмаил трябваше да бъде отстранен.

Роден е през 2086, когато Авраам е на 86 г. Интересното е все пак в гл.17 където изрично се споменава че за 99 рожден ден на Авраам идва ангел и му заповядва да обреже всички в дома му, така първото общо обрязване става когато се събират на рождения ден на Исмаил. Тук и ще се наложи да коригирам и предно откритие. Войната срещу царете и срещата с Мелхиседек не е станала през 2042-ра както предположих чрез пресмятането 360-318=42, а 42 трябва да се удвои, защото е казано, че Авраам раздели силите си и така ги удвои заедно с небесната войска :-). Ето от къде се получават 84=2*42. Следва раждането на Исмаил през 2086 и обрязване през 2099. Така Първия глад принудил Авраам да иде в Египет е някъде около 2080-та, пет години след като се е преселил в обещаната земя. Следващия глад е след смъртта на Авраам вероятно през 2180 след точно 100 години, Авраам е починал преди 5, през 2175-та. Третия споменат глад е по времето на Йосиф в Египет. Когато Яков пристига при него през 2343 седемте гладни години са свършили, освен това трябва да прибавим минимум три години разстояние между плодородните и гладните години, в които хората са се прехранвали от собствени запаси, не всичко е продадено на Йосиф през плодородните, а смисъла на глад е когато не могат хората да се изхранват сами, а се нуждаят от чужда помощ. Така плодородните години започват през 2325-2332 и още 3г. само-спасяване стигаме до 2335, едва тогава идват гладните седем крави до 2343-та когато земята на Египет е засята отново, тогава и Яков и семейството му идват там. Символизма точно на тези дати е за 6-ти кръг, когато в Деяния се говори за глада за Словото и от Йерусалим пращат Павел да поучава по земята. А в дългосрочен аспект съня за седемте угоени крави е за периода от раждането на Моисей до построяването на Храма 2420-3120. Символизират се 700-те години, в които Словото зрее и се прибира в житницата която е построения Храм. Следват 380 години 19*20, в които хората си имат „собствени запаси“ от Словото. През 3500 обаче вече идват „мършавите крави“ и се изяжда Словото от годините на Библията, споменатите 700 обхващащи 9-те книги от Изход до 2Самуил. Забележете паралела на думите на Йосиф към хората, в края на седемте гладни години той дава последното жито което има както за храна така и за посев. Точно на края на гладните 700 идва времето, когато Павел дава на хората словото да живеят и да го посеят на небесната нива.

Долния пасаж е част от опитите на нехаризматични интерпретации да датират Битие.

God's call of Abram to the Exodus: Galatians 3:15-18 and Exodus 12:40-41 state that there are 430 years from Abraham's call, or promise, (Genesis 12:1-5) to the Exodus. Abraham was 75 when God called him. However, some believe that there are 645 years between the call and the

Exodus. They conclude this from the misleading translation of Genesis 15:13 coupled with Exodus 12:40-41 and Genesis 47:1-11.

- - - - -

25-10-09

Разпределение на юбилейните години в моя календар

Даването на Закона на планината Синай бе съпроводено и с организиране на седемдневни цикли на почитане на седмия ден като форма на поклонение на Божието дело на Земята.

Така освен отбелязването на всеки седми ден, но в месеца, не както е сега в непрекъснат период, бе последвано и от седемгодишна почивка за земята както и „земеделската петдесятница“ юбилейна 50-та година следваща веднага след всяка 49-та или седма седмица.

Така от годината на Синай 2500 следват 17*2 плюс нулевата, начална дата петдесетгодишнини, всяка година завършваща на 50 или 100 е юбилейна до 4200-тата. Христос е роден на 32-рия юбилей през 4100. Докато се обикаля в пустинята народа не е отбелязвал седмичните години. Влиза се в земята през 2540 и първата седмична година е 2542, но годината кратна на 7 е предната 2541. вероятно това е годината на падането на Йерихон, впредвид множество седмици около превземането му. Следващата кратна на седем година е 2548, но седма е 2549, следва и първа петдесетна 2550. Следващите 50 години започва нов цикъл на седми години, като разликата с математически седмата година е вече с една повече, 2555 – 2557 и т.н., на всяка 50-ка се добавя по една година разлика. Така съвпадение на математическата и юбилейната става през 2800-та до 2850. Следва 3500-3550 и следващия период е трябвало да почне през 4200."Седмични години" са всички завършващи на следните две числа; Първите 7 са кратните на 7; **07. **14, **21, **35, **42. **49. Вторите 7 са 7+1; **57, **64. **71, **78. **85, **92, **99.

2551 е първата година, в която са засели, защото когато влизат в обещаната земя са се прехранвали от плячката и едва при завладяването са започнали да сеят. Общия брой на "седмичните години" е (7+7)*17 - 6 = 29*8. Или ако извадин и първата "седмица" на завоюване се получава 232-1=3*7*11, което за сега не знам какво точно значи, може и да е свързано с часовниците на чудотворните хлябове.

Освен годината на раждането на Иесус, 4100 другите три юбилейни години са 4107, 4114 и разбира се годината на голгота 4121. На датата на смяна на времето най после почти календара е привършен, нито една дата не намерена от Откровение. Там периодите са за друго и времето в откровение ще се разгледа другаде. time

No comments: