Tuesday, November 3, 2009

Периоди в Писанията

Седемте поколения от Авраам до Моисей

Преди раждането на Исаак на Авраам Бог обещава, че потомците му ще станат роби в Египет, Бт.15:16, но след четири поколения Бог промисли избавление, когато ще се завърнат. Освен обещанието, това е указание кога ще почине четвъртия след Авраам , дядото на Моисей Каат. Той почива точно в годината когато се ражда „Освободителя“ от робството 2420 и така на таблицата могат да се видят годините на всички от рода от Авраам до Моисей. Също така в Каат е познавал фараона издигнал Йосиф, а както се казва в Изход след смъртта на Йосиф и неговото поколение, тези които дойдоха в Египет се е издигнал друг фараон започнал преследване. Тоест самото преследване започва със смъртта на последния от онова поколение.

Друго доизясняване е за точната година на смъртта на Сара и раждането на Яков. Понеже знаем само за броя на годините които за живели датата на раждане и смърт трябва да се изчисляват. Така точната година може да е плюс-минус една.

Сара, родена 2010 плюс 127 прави 2137, но може и самата година да е 2136, защото се дели на 24 числото на служението, освен това 2136+37=2175 датата на смъртта на Авраам. А като се прибавят още 37 се получава 2212/3 годината на раждане на Яков.

Яков също е възможно да е роден на 2212=4*7*79. Самата година на заселване, тоест без пътуване и настаняване трябва да се брои 3344=11*19*16, до смъртта му пак могат да се съберат 17 години като се има в предвид застъпването на месеците. Вярно, че от 2212 до 2334 се събират повече от 130 години както казва края на Битие, но вярвам и това може да се обясни с указване на различни месеци, в които има допълнителни неотчетни периоди.

Time

Периодите в Писанията

Освен двата графични периода на 3 по 360 години със 40 годишен скок между тях. Тук ще покажа и трите таблици на времето до Храма, разделено на два периода.

Единия е от Адам-Авел до Моисей в Мидия или мидъла. На първите две таблици имаме общо 30 номера заедно с два нулеви. Това е точното отражение на древния месец четири седмици и два нулеви неномерирани дена, новолуние и пълнолуние. Нулевите периоди са два, първия е за Авел, които се предполагаше да е номер едно, но умирайки преждевременно се превърна в нулев номер и така до времето, когато трябваше да умре по план и това бе извършено чрез повторното му идване като Иесус Христос. Втория нулев „ден“ е за Кайнан (καιναν ) който е роден от Арфаксад и е физически баща на Сала, но поради участието си в строежа на богохулната вавилонска кула бе отстранен от родословието. Той бе „занулен“ духовно от мястото си на номер 13, но понеже то е съществувало от преди изпадането му 2 периода по късно, той бе „заземен“ едва при отлъчването си след период # 14 и така между 14-ти и 15-ти периоди имаме нулевия кайнанов. В такъв нулев ден бе и същинската Пасха, на която бе Разпнат и умря втория Авел, Иесус Христос през 4121 от изгонването, точно 4000 години след преждевременната си смърт през 0121 година убит от брат си Каин, нашия Отец основател на расата на тази планета.

Номерацията на първата таблица свършва с Авраам, но той се брои за два периода, първия като #20 Син на Тара до призива си на 70 години и втория му период е вече във следващата таблица от призива до раждането на Исаак за период #21. Така в тази втора таблица на седемте поколения имаме и Моисей, чиито 120 годишен живот е разделен на 3. Първия период е за #27, когато отраства в дома на фараона като син на фараоновата дъщеря. Следва #28 в Мидия при тъста си който е края на края на първия период от 0бщо 30 периода без да се числят двата нулеви.

Следва вече трети период от 24 части и една нулева, времето на Изхода последните 40 години на Моисей, така Храма строен за 40 години е #24 числото на служението на Светия Дух, след който следва и период #25, което е числото на Самия Свят Дух. Целия период продължава 2120 години. На следващата 3121 година бе и първата жертва на Храма, която бе и точно 1000 години преди Христовата през 4121 и 1000 години преди Мория, и 2000 години преди Бог да проговори на Ной и 3000 години преди смъртта на праведния Авел..

Бонус откритие;

Кайнан дава и „ключ“ за разбиране на разликите в родословието на Христос, в Матея са само хората с позиция на Давидови синове, които получават различно име от рожденото си. Например първия с двете имена е Соломон, това рожденото му име но той бе наречен Едидия от пророчеството, следващите в Матея са споменати само със приетото си име, а не с рожденото си както е в Лука. Матей използва рожденото за да се укаже ролята на Урий и понеже става известен още от малък преди да получи новото си име. Така че разликите между физически баща в Лука и носещ правото да бъде Давидов син не цар, е обяснението за родословната разлика. И пак за малко да пропусна двете родословия не отразяват родата на Йосиф и Мария. Показват разликата във физическия баща и този признат за Давидов син чрез обществено признание.

Time

Една от най авторитетните и цитирани книги по въпроса е;

The Standard Guide to the Jewish and Civil Calendars“

Като тя е и много подобна и в почти всички Библейски изследвания на древния календар, но в този блог това е измишльотина и униформитаризъм. Хората се напъват според собствените си представи подчинени на наблюдения около тях да разберат какво се е случвало другаде и в миналото, ето това е униформитарианството, най безнадеждната философия на кутсуз-учените. Няма да губя време за да описвам, защо това е така и онова са го измисли еди как си. Ще изясня само въпроса за разликите в календарите.

Начало, началото винаги е със нулата, събитията започват със следващите числа.

Библейския календар започва със изгонването от рая на Адам и Ева, деня в който те са изритани се отбелязва с 01 ден, на 01 месец, на 01 година. Това е така, защото докато са били в рая не е имало течащо време и дори и да е имало дни на сътворението отбелязвани с числа те са били без течащо време. Рая е свят извън реалността, която започва със започването на времето.

Проблема, проблема е в погрешен превод и спекулативни интерпретации.

Когато някой се опита да извади от нищото нещо, това се казва спекулация и се постига с игра на думи. В случая играта е в Из.12:2 където заповедта да се започват всички празници след пролетния фестивал или трите празника; Пасха, Безквасници и Първи плодове, е погрешно или умишлено интерпретирана като започване на нов календар, явно сътворението си е имало стари врагове, още от преди началото на календара, но за мен това не е проблем, дори се чувствам доста добре, като разбирам, че само аз схващам какво е писано в Библията на тази планета. Из.12:2 ни казва, че всички празници на хората, тоест; личните, семейните и какъвто и да е празник, трябва да са след този първи месец на празници. Хората трябва да имат лична проява, дори и сватби и рождени дни, трябва да се празнуват едва след като са отбелязани първите празници в първия месец на празнуване, това е средство да се почете бъдещата жертва на Христос, разпнат на първия празник и възкръснал на последния 22-03 от този месец. Няма такова нещо като нов вид календар, това е безсмислено.

Да повторя за яснота, не е ясно как точно са се сменяли сезоните, но началото на годината в Библията е била също като сега по средата на зимата. Различните в годината дни не са се различавали по продължителност спрямо сезона, така е защото планетата на Библията е обикаляла по напълно правилна окръжност за орбита и не е имала деклинация. Това ,че сега няма такива планети е съвсем друг въпрос. Годината е била 360 дена с 12 месеца с по 16 часа в денонощието, като само в 4 от тях е било тъмно, в други два по четири преди изгрева и след залеза горните слоеве на атмосферата са се осветявали от слънцето и са светели, а дори и след показване на слънцето след изгрева плътните газове и пара в горните слоеве са затъмнявали пряката светлина като гъстите облаци днес до толкова , че от долу хората са виждали само голямо силно сияещо петно на небето, но не и самото слънце както тук.

time

No comments: