Wednesday, August 10, 2011

Чудната история на Jacob Roggeveen

Реших в този постинг да не се мъча с дълги и неясни описания на разни изводи и открития, които и без друго касаят само мен. Ще постна само линковете и цитатите от текста, с които направих едно от най великите си открития свързващи философията, Библията и археологията.

Baruch de Spinoza (Hebrew: ברוך שפינוזה‎ Baruch Spinoza, Portuguese: Bento de Espinosa, Latin: Benedictus de Spinoza)

" πιν "

John 4:13 απεκριθη οτσ ιησους και ειπεν αυτη πας ο πινων εκ του υδατος τουτου διψησει παλιν

John 6:54 ο τρωγων μου την σαρκα και πινων μου το αιμα εχει ζωην αιωνιον καγωα καιτσβ εγωτσβαναστησω αυτον [εν]β τη εσχατη ημερα

John 6:56 ο τρωγων μου την σαρκα και πινων μου το αιμα εν εμοι μενει καγω εν αυτω

John 7:37 εν δε τη εσχατη ημερα τη μεγαλη της εορτης ειστηκει ο ιησους και εκραξεν λεγων εαν τις διψα ερχεσθω προς με και πινετω

S-pino-z-a = σαρκα και πινων μου το αιμα εχει ζωην αιωνιον

Pontiaan van Hattem

http://vanhattem.web-log.nl/vanhattem/2007/07/pontiaan_van_ha.html

Jacob Roggeveen (1 February 1659, Middelburg - 31 January 1729, Middelburg)

No comments: