Wednesday, August 5, 2009

Пророк Агав и плачещия Kлавдий и антология на християнството

Пророк Агав и плачещия Kлавдий и антология на християнството

Продължавам с изхвърляне на измислени имена и поставяне на коректен смисъл на текста.

Името Агав се среща на две места, Дн.11:28 и последвалото обяснение на Павел в 21:10.

В глава 11 е края на описанията на делата на Петър. който изяснява за юдеите своите дела сред не юдеи, и тогава се споменава за Варнава тръгнал да търси Павел. Хода на тези събития явно е важен. След като Именно Петър първи кръщава не юдеите с „вода и огън“ и яде с тях, учениците изпращат Варнава да намери Павел, който е символ на Словото Божие на НЗ. Така явно трябва да е последователността или "кариерата" на вярващия. Приема се "водата и огъня" и то не от кой да е, а от представителя на юдейството, "осигурената" земя Петър. След което от учениците излиза Варнава който тръгва да търси Савел в ст. 25, там има една неточност, която съм изяснил. Думата за „тарс киликийски“ ( ταρσ . . . ) не име на град, а означава обучение, при това специализирано в писане и четене. Без да се хвали, Павел е споменавал тази си способност. Едва когато Павел е намерен и доведен сред учениците, тогава се създава идеята за християнин и християнство, ст.26. Така глава 11 е антология на християнството

В следващите няколко стиха, за да не отегчавам с копи-пействане и изясняване на думи и срички на гръцки, ще дам резюме на смисъла на пасажа; 11:27 - 30.

Агаг не е име, а производна на „Габриел“ и на „габбата“, тоест някаква сила духовна.

Клавдий също не е име, а производна на думата плач.

-27- И по времето на дните тези премина от Йерусалим пророчество в Антиохия .

-28- Настояване от тяхно име (от Йерусалим ) силно указание, че се намира духовен глад голям настанал сред всички обиталища, който и предизвиква плач.

-29- Тогава последователите като разсъдиха за това отделиха всеки един в служение изпратени до верните в Юдея братята тези.

-30- И направиха препоръки до презвитерите чрез ръцете на Павел и Варнава.

Може би няма да е удачно да документирам всяка стъпка на изследването на думи и срички, още повече, че много неща вече се повтарят.

Липсата на името „клавдии“ в Библията е поредното доказателство за измисленоста на римската империя и дори за времето и.

Acts of the apostles, greek, history

Пророк Агав и плачещия Kлавдий и антология на християнството

Продължавам с изхвърляне на измислени имена и поставяне на коректен смисъл на текста.

Името Агав се среща на две места, Дн.11:28 и последвалото обяснение на Павел в 21:10.

В глава 11 е края на описанията на делата на Петър. който изяснява за юдеите своите дела сред не юдеи, и тогава се споменава за Варнава тръгнал да търси Павел. Хода на тези събития явно е важен. След като Именно Петър първи кръщава не юдеите с „вода и огън“ и яде с тях, учениците изпращат Варнава да намери Павел, който е символ на Словото Божие на НЗ. Така явно трябва да е последователността или "кариерата" на вярващия. Приема се "водата и огъня" и то не от кой да е, а от представителя на юдейството, "осигурената" земя Петър. След което от учениците излиза Варнава който тръгва да търси Савел в ст. 25, там има една неточност, която съм изяснил. Думата за „тарс киликийски“ ( ταρσ . . . ) не име на град, а означава обучение, при това специализирано в писане и четене. Без да се хвали, Павел е споменавал тази си способност. Едва когато Павел е намерен и доведен сред учениците, тогава се създава идеята за християнин и християнство, ст.26. Така глава 11 е антология на християнството

В следващите няколко стиха, за да не отегчавам с копи-пействане и изясняване на думи и срички на гръцки, ще дам резюме на смисъла на пасажа; 11:27 - 30.

Агаг не е име, а производна на „Габриел“ и на „габбата“, тоест някаква сила духовна.

Клавдий също не е име, а производна на думата плач.

-27- И по времето на дните тези премина от Йерусалим пророчество в Антиохия .

-28- Настояване от тяхно име (от Йерусалим ) силно указание, че се намира духовен глад голям настанал сред всички обиталища, който и предизвиква плач.

-29- Тогава последователите като разсъдиха за това отделиха всеки един в служение изпратени до верните в Юдея братята тези.

-30- И направиха препоръки до презвитерите чрез ръцете на Павел и Варнава.

Може би няма да е удачно да документирам всяка стъпка на изследването на думи и срички, още повече, че много неща вече се повтарят.

Липсата на името „клавдии“ в Библията е поредното доказателство за измисленоста на римската империя и дори за времето и.

Acts of the apostles, greek, history

No comments: