Wednesday, May 20, 2009

Числата на календара на НЗ

Числа, часовници и календар

Числата в Библията приложени към календара могат да дадат много важни сведения за хронологията, за тях ще спомена след като разгледам двата часовника. Думата часовник не се споменава, но аз намерих два в НЗ.

Първия часовник е поставен от Иесус в Мт.15:32-39 и Мр.8. Тук се говори за три дена или общо трите епохи на историята, за които ще спомена по късно, четири хиляди души, които трябва да се нахранят със седемте хляба са четирите хилядолетия от второ до пето или половината кръг. Това е аналогия на слънчевия часовник, полукръг разделен на четири 45' сектора, които в календара съответстват на 4000 години. Седемте хляба са седемте Завета, като първия започва хронологически на небето тоест преди полукръга, но всички свършват до десния край в 5000 година. Когато трябва да дойде второто пришествие.

Петия Завет, този на Давид, е започнал на най горната точна на полукръга, 3000 година или 6-тия час, числото кратно на 7, което посочва божествено потвърждение е в годината 3500, която вероятно е края първата или втората 14-ка поколения и завършва вавилонския проблем. Шестия разбира се е Христос, само Иесус е "Човека!", 6 е числото на Човека или Човешкия син. Той е започнал на 4100 година, когато се ражда Христос и е разпънат, възкръсва и след 50 дена слиза Светия дух на 4121 година единственото число в календара делящо се на 13 и друго просто число 317. Завършването на този Завет става с края на юдейския свят 4200г.. Вероятно възнесението на Енох малко преди 700 г. когато откриват липсата му е и потвърждението. През 1666,6-та, годината на потопа е и края на първата епоха от общо три. Втори Завет вероятно започва през 1400г. когато Бог говори на Ной, което е и божественото потвърждение. През 2100-2121 когато се ражда Исак и Авраам и Исак се качват на планината Мория. Исаак е потвърждението за трети Завет. Четвърти Завет се пада на 2500 г. Това е точно средата на летоброенето като небесното потвърждение е през 2800 г., когато вероятно се ражда Самуил. Самуил помазва Саул и Давид, но неговото раждане и живот е около Шатъра за срещане

Втория часовник е когато са нахранени 5000, Мт.14, Мр.6, Лк.9, Йн.6. е във всички Евангелия и показва времето и календара в земната му част от 6000г.. Хляба е символ на живота идващ от земята, докато рибата символизира живота идващ от водата. 5000 е времето до когато ще се изпълнят Заветите и още 1000 г за 1000-летното царство.

Интерпретация е, че става дума за петте първи Завета, които са „от земята“, докато шести и седми са „от водата“ и за това са рибешки. Те са Завети на благодатта на Христос и Светия Дух. Дори и да са яли риба е останало хляб. Ако се направи разделение на цялата история на земята, от сътворение до 6000 година, края на 1000 годишното царство. То тогава имаме цели 270', които окръжават Павел както на земята в Ерусалим, така и на кораба. Получаваме 45/2' градуса за всеки час или по 500 години. Така от притчата за работниците на лозето; 6-ти час е СЗ, 9-ти час е НЗ, а 11-ти час е 1000г. Царство и всички ще получат равна награда, никой няма да получи повече от другите.

Поста бе редактиран на няколко пъти, но разполагане на часовете върху дъгата на календара стана когато намерих Йн.1:39, в десетия а с учениците отиват да живеят с Христос. Интересно защо ли е споменат часа, а не поне датата и поне годината? Явно става на въпрос за пророческа хронология. Десетия час трябва да съвпада с 5000 година, когато идва милениума. Иначе стиха просто няма смисъл, имаме час от деня но не и самия ден и година.

Числата на календара на НЗ

Ако се раздели календара на Юдейски и световен то могат да се намерят интересни аналогии за това как се разделя времето.

== 1 ==

Юдейското време е 4000, световното е 5000 + 1000.

== 2 ==

Средата на юдейското е с раждането на Авраам около 2000, световното е със строежа на Храма или царуването на Давид около 3000.

== 3 ===

На три световното време се дели от От. трите ери, като първата е потопа, 1666,6-та, втората е 3333,3-та нещо неизвестно, свързано с вавилонския проблем. А Както споменава Йоан, малко преди края на юдейския свят. Но е възможно да имаме първите две епохи до 4000г. и половината епоха да е НЗ до 5000г.

== 4 ==

Юдейското се дели точно на четири, световното не.

== 5 ==

Числата 5, 10, 100 и 1000 са също на осите и средите на секторите. Като така се и маркира аналогия на дните на сътворението, като деня на сътворението на човека е след 5000 година когато е 1000 годишното царство, именно тогава ще е сътворен окончателно Човешкия син.

== 6 ==

Числото 6 е общото време, след 6000 година вече времето свършва и настъпва вечността. Юдейското време също може да се дели на 6 като се раздели на 12 части юдейската епоха по 333,3г. Това дава съвпадение на потопа 1666,6 и на 3333,3г което съответства съответно на 5-ти и 10-ти часове.

== 7 ==

Числото 7 е разделението на седем Завета както ги описах в по предния пост. Седем деления има както за юдейския календар, в който са споменати духовните тайнства, така и в седемте завета на световния календар. От които 5 са хлебни, а двата последни рибни.

== 8 ==

Числото 8 дели 4000 на по 500, а целия кръг на време заедно с вечността е на 8 сектора. Среща се в НЗ само за ден, за брой хора и камъка в От.21.

== 9 ==

Числото 9 може да се намери на най необичайното за календар място в ъгъла на кръга, като 9' са 200 години. В НЗ се среща само за часа, за 99 праведни овци и за другите 9 освен самарянина очистени, както в От.21 За един от камъните

== 10 ==

Числото 10 е числото на Закона, като за време съвпада с други кратни на него числа. В НЗ се среща само в Йн1 за 10-ти час, за десятъка и на две места в От.

== 11==

Числото 11 го намерих на много странно място за сега на само едно 3333,3-та година 11*3*101, а годината ма планината Мория е 2121 = 7*3*101. Йосиф доказателството за юдеите за Христос е 11-ти и Христос се яви само на 11-те след възкресението. 11 се среща само 9 пъти в НЗ като веднъж е камък а в другите случай е апостолите.

== 12 ==

Числото 12 е представителството на Светия Дух за юдеите, и двата часовника се делят на 12.Юдейския на 333,3 и световния на 500. среща се само веднъж извън От. За ангели, иначе е само за; учениците, племената, вярващи посетени от духа, кошовете с хляб и разбира се за време. Сега като се замисля май предишните ми твърдения за връзката на Светия дух с пространството, а Бог с времето трябва да се обърне. След като имаме само 12 за часове и години и дни, а и за месеци в годината.

== 13 ==

Това е числото на умирането на човека. Както преди бях изчислил годината на голгота е 4121г. = 13*317. не се среща в НЗ.

== 14 ==

Числото на двойната седмица се среща в НЗ за дни и нощи, като само нощите са 14. Също за години за хора.

==15 ==

Числото 15 се дели на 45 и това е ъгъла 333,3-те години. Среща се в НЗ за пари, за година на царуване и два пъти за разстояние.

== 16 ==

Числото се среща в НЗ само като произведение на 9 или 16*9=144 е това и 12*12, но връзката е много явна това според мен е ъгъла от 1000 до 4200 или 144'. Явно числото на Светия Дух и времето имат още по тясна връзка или по скоро общ корен.

== 17 ==

Числото 17 се среща в произведението на 17*9=153, рибите уловени след възкресението. Защо възкръсналия Христос не доближава водата не е ясно, но е ясно, че и преди това е ловил риба, като 153' е ъгъла между 700 и 4100 година, раждането на Христос. Ъгъла преди това е 86,5

== 18 ==

Числото 18 пак се среща само за години, защото е два пъти по 9, годините са за изцеление. Понеже се среща само в Лука 13 единия път е за разруха и смърт то това предполагам е пророчество за юдейския сват. 4200 година идва края му почти 2/3 от общото време на земята. 9 е време и 2 е втората епоха.

== 19 ==

Много интересно число графично се среща в триъгълника на Паскал, но и аз сам забелязах, че това е число произведението дава сбор от цифрите в резултата. Не се среща в НЗ и за по лесно погледнах в СЗ, само тара живее 119г, нефталимците получават 19 града, и след преследване на Асаил не се връща той и още 19 души.

== 20 ==

Числото 20 се среща в НЗ само за притчата за двете армии, и за мерене на дълбочина заедно с 15 в Дн..

== 21 ==

Има го на много места но не директно, третия юбилеи за юдеите се среща на много места, мое откритие че Христос е разпънат на 21г.

== 22 ==

Числото 22 е два пъти по 11, не се среща в НЗ. Ще го потърся другаде.

== 23 ==

Числото 23 е числото на блудството 1Кр.10:8 или по скоро на духовно блудство довело до смъртта на 23000, явно числото е число на сбор и вероятно означава унищожени според закона 10+13.

Другите числа ще се разглеждат в последствие.

- - -

18 – 05 – 09

Числото на часовника

Продължение на числата от 24

== 24 ==

Числото 24 е най часовниковото число. Среща за прословутите старейшини, не старци в От. Това са ангелите на служба пред Светия Дух, когото Йоан няма право да назове пряко или дори да види, но от начина на написване става ясно за какво се говори, естествено за християни със Светия Дух. Бащата на Йоан, Захарий е един от левитите, които в Храма служат на Светия Дух на земята организирани от Давид още преди построяването на смени по две седмици. Така освен съботите имаме 24 смени от левити дежурни за служение на Духа, което сега е поето от харизматичните вярващи. Това доказва че годината до времето на Христос е била 360 дена като съботите са били 4*12 и са били дни без номера, както и че новолунието и пълнолунието са били също нулеви дни за всеки месец в началото и по средата. Никъде другаде нямаме 24 в НЗ. Така 24 е най часовниковото, но и числото за служение на Светия Дух. Други кратни на 24 са 120 души при получаването на Духа на петдесятница, както и 144 числото на „подпечатаните“. За разлика от 12 което е числото на тредставяне, то 24 е самото число на Духа.

== 25 ==

Среща се на едно много странно място Йн.6:19. Където учениците гребът 25 или 30 „стадии“ за да видят Иесус ходещ по водата. Това явно е някакво свързано с Иесус тълкувание за миналото вероятно за Потопа, дой е свършил 1666,6-та което е точно 30' ъгъл от 1000г. Тоест Ной и семейството му са видели Христос преди потопа. 25 е и кратно на други важни числа.

== 26 ==

Не се среща в НЗ, за това отваряме СЗ и в Съдии виждаме фаталното число на двойната тринадесетка да са вениаминците освен жителите на Гавая. Вероятно 26 е числото на двойната смърт за човека, както телесно, така и духовно. Вениямин и вениаминците символизират Светия Дух и не е ясно защо е трябвало да има такова клане на хора които би трябвало да са най духовните от всички и не случайно Израилевия цар бе избран от вениаминовото племе. Давид бе временен цар при това бе признат само от юдеите, царя на Християните е именно вениаминец дошъл да царства чрез Библията и това е Павел.

== 27 ==

Също не се среща в НЗ, но това е 3*9 или по календара са 600 години.

== 28 ==

Не се среща в НЗ, но това са 4*7, 2800 г. Вероятно се ражда Самуил като потвърждение за изпълнение на Закона.

== 29 ==

Не се среща в НЗ, Нахор ражда Тара на 29, и знатото за светилището е 29 и още малко таланта, това е всичко за това просто число.

== 3(*) ==

Число 30 е свързано с земята, но не е ясно с какво, цената на Иесус е 30 сребърника, за които се казва че са хвърлени демостративно на земята и с ттях е купена нива за погребване на чужденци. 30 е и минималния добив от посев, споменат на няколко места, като преобраз на духовното развитие на Словото на земята. В Йн.5:5 имаме болен от 38 години в къпалнята Силоам, но пасажа е един от съмнителните. Споменава че Иесус е бил на 30 години, но това е погрешно става на въпрос че е бил на 3ретия си юбилей или 3*7 тоест на 21. В Гл.6 се споменава и за 30-те стадия и това е всичко за числата с 3*. с 300 се среща само цената за мирото за помазване за което Юда иска да продаде. Явно добра аналогия на фалшивите вярващи. След проповедта на петдесятница се прибавят 3000 души към вярващите изпълнени със Светия Дух. Друга интересна и при това часова тройка е трите часа разлика във смъртта на Ананий и Сапфира. Вероятно Ананий символизира юдеите чиито свят ще свърши малко след осмия час, а Сапфира грешните новозаветни вярващи неприели Светия Дух, които ще бъдът осъдени на вечна смърт след третия час който е 12-тия. В Дн. Три дни лили месеци се срещат често, като превода споменава и трите „кръчми“, което ще е обект на друго откритие.

== 4(*) ==

Имаме 40 дни и нощи, 40 души, 40 години 4000 години за юдейския календар-часовник. Тевда привлича 400 мъже убийци но бандата му се разпада, а Павел е обвинен че е „египтянин“ извел в пустинята 4000 души. Много интересна аналогия, Моисей също е третиран като египтянин, юдейския свят е 4000 години. Павел е получил 5 по 40 минус един удара от юдеите според превода на 2Кр.11:24. А всъщност става на въпрос за пет- и четири-десет по веднъж, не 5*40 минус 1. Тук виждам символизма че е получил както 50, числото на слизането на Светия Дух, така и 40 числото на очакване да се приеме Духа. В от. Имаме 42 месеца, което е 3,5 г. Или 1260 дена.

== 5(*) ==

50 е числото на идване на Светия Дух, най важното за нас число. 5000 хиляди нахранени с 5 хляба и две риби не са се наредили в 50*100 четириъгълник, а са се наредили на 270' в 100 реда по 50 души. Така се е отделила правилната група за получаване на Духа. В притчата за намаляване на дълга за масло от 100 имаме редуциране на 50, което е показател за получаване на половината помазание безплатно. Светия Дух ще дойде свободно за взелите помазанието от Бога, като заслугата ще е на Христос. 50 години са споменати от юдеите когато той говори за Авраам, не е ясно за какво става на въпрос, вероятно за някаква привилегия. Павел стои при Кифа, забележете не при Петър 50 дни.

== 6(*) ==

Числото 6 бе разглеждано подробно единственото място със 60 е в разстоянието до Емаус.

== 7(*) ==

Числото 7 е числото на завършването, но се оказва и на прошката, а може би както предполагат някой и броя на седемте смъртни гряха. Но в действителност. Така 7*10 е числото на закона и прошката, затова Иесус отговаря на Петър да прощава не само 7, но 70 по 7. Така се изразява вида на прошката, не само че тя трябва да е окончателна, но и законна. 70 дущи Иесус изпраща пред себе си, 70 конника охраняват Павел, а 7000 души не са преклонили коляно пред ваала, което е идола на комунизма и държавната власт. Общото число на годините ще е 7000 като аналогия на седемте дена на сътворението, като вчността ще започне след 6000г.

== 8(*) ==

Анна е вдовица от 84 години, била е женена 7 и вероятно когато вижда Иесус е на повече от 100, да припомня, че ако се е оженила на 11 годишна това значи че е била според сегашния календар на 17 години. Така според мен тази жена е родена преди 4000 година и на 4100 вижда бебето Христос, вероятно единствената жива от предното хилядолетие. Така с поред нашия календар тя е на 150 г. Явно в годините и има някакъв шифър. Житото на длъжника е намалено от 100 на 80 предполагам новозаветните вярващи ще дължат само произведението на Закона и новото начало.

== 9(*) ==

Числото 9 и всички кратни на 9 или започващи с 9 бяха разгледани.

==10(*) ==

за стотиците и стотниците продължение в следващи пост.

- - - - - -

19 – 05 – 09

Сто и стотникът

Числото 100 се среща значително по често в НЗ от доста други число, то е и част от титлата на командващия 100 войника, тоест стотник. От тук идва извода, че 100 е числото на бойния командир, а 1000 е или хлядника е числото на не само по висшестоящия, но и вероятно това е легионера, командващия армията. Хилядника явно не командва на бойното поле. Така 100 е числото на битката, освен че е два пъти Закона, изпълняващ се на земята и на небето. За това е имало разделение на 100 войници. Явно и за това е служел десятъка за да се покаже, че чрез даване на десятък на земята стои само едната страна на успеха на делото, другата страна е символично нагоре в небето.

В Йоан Никодим донася 100 дължини повивки, а не 100 литра както е в преводите. Другата стотица е за 153-те риби, споменава се и за 10 час, така в това Евангелия нито веднъж не се споменава 10 или по голямо освен за часа и рибата, важна символика за обмисляне.

В От. Над 100 са 144 000 и само те. Другаде 10 са 100 овце на пастира, по 100 мери жито и масло които са опростени за длъжниците на настойника. До 100-кратно се увеличава плода на нивата както и ползата от тези приели Божието царство. По 100 се подреждат и нахранените 5000 с хляб и риба. 120 са събраните на петдесятница, така се получава важен символизъм на преплитене на 50 и 24, едното е небесното му измерение, докато второто е земното показване.

-200-

над 200 се споменава само за пенязите, с които да се купи храна за 5000, 200 лакти разстояние е до сушата, където Петър е уловил 153-те риби. В Дн.23:23 е по вероятно да са 200 пехотинци и 70 конника, всичко 200 военно формирование. Тоест 130 пехотинци и 70 на коне, като няма 200 копиеносци, а са приготвени толкова лампи. В 27:37 са вече 270 души заедно с екипажа и самия Павел. 201 се дели на три, а те тръгват в третия час на нощта. Така другия екипаж и пътници се получава 69 или 3*23.

- 300 -

Сиромасите можеха да получат 300 динара или пеняза от мирото за помазанието на Иесус, според плана на Юда Искариотски. Това е всичко което намираме с това число в НЗ, но все пак именно войните на Гедеон бяха намалени до 300, явно това е числото на някаква заплата и за това мадиамците си получиха заслуженото.

- 400 -

Четиристотин е числото на робството, в СЗ то се споменава за първи път именно за притеснението на израилтяните. В НЗ се среща за броя на бунтовниците на Тевда, което е дума за спящ. Среща се на три места за периоди около Закона и след него.

- 500-900 -

Най големия опростен дълг е в Лука от 500 динара, на втория служител бяха опростени 50. Понеже 50 е числото на идване на Светия Дух, то втория слуга вероятно е НЗ, а първия получил по голяма любов е СЗ. Следващото 500 е когато е третото явяване на възкръсналия Христос пред юдеи. Така вероятно 500 се явява Светия Дух чрез Христос, тоест тези 500 в притчата на Лука са юдеите видели едновременно и Христос и Духа. Сега днес това не ни се полага, но имайки Библията днешните хора са точно като онези 500 получили са не само Духа, но и материалната му изява. До 999 не се срещат други цифри.

За хилядарките ще се разгледа допълнително.

time

- - - -

20 – 05 – 09

Хилядите, Хилядника и простото число на Христовата годишнина

Ще започна със съвсем прясното си откритие, още в началото на годината открих, че Иесус е разпнат и възкръснал на 21-та си годишнина. Следваше до разглеждане на календара на месеца, от който открих, че е 30 дена точно, 4 седмици и пълнолуние и новолуние. Така се получава, че Христос е разпнат на деня след Пасхата, който е пълнолуние, умрял е и е възкръснал на сутринта на третия ден на безквасниците, което е 17-ти Нисан. Годините на Христос веднага се налагат обратно във времето върху Исаак и получаваме датата на екскурзията до хълма Мория се пада на неговата 21-годишнина. Това е раждане на 2100, което е 3*7*100 и съответно събитието ма Мория 2121=3*7*101. Пренесено обратно в епохата на Христос имаме съответно 4100 и 4121, което е много интересно число 13*317. 13 е числото на човешката смърт, а 317 е просто число, което просто запечатва датата на раждане и възкресение, 3,17, 17-ти Нисан!

А сега е времето на хилядата и хилядника според хронологията. В Сз 1000-те се броят с племената на израилтяните, така събраните хиляди са все небесното войнство, материалната изява на ангелските небесни движения.

Сега забелязвам, че за 4000 се споменава че са били разпуснати, но не и за другите 5000, които са били нахранени и с риба. Това показва, че 4000 е календара до 4200 г. Когато той свършва от ръката на Иесус. Докато 5000 ще бъдат разпуснати от Светия Дух при второто пришествие. Други интересни 2000 са свинете издавени в Тибериадското езеро. Предполагам това са грешниците на християнството и милениума, които ще продължат 2000 юдейски години. В Евангелията хилядник има на много интересни места, едното е при екзекуцията на Йоан, а другото при разпъването на Христос. Явно тези личности са на тези места за да символизират края на епоха или духовни принципи. В Лк.14 има интересна притча за предвиждане и осъзнаване чрез хипотетичната армия от 10000 срещу 20000.

В Деяния многократно се споменава за хилядник, лично ангажиран със сигурността на Павел и дори осигуряването на справедлив съд пред най висшия съдия. Явно хилядника Лисий е символ на християнската епоха. Друго споменаване на 1000 са първото прибавяне на хора до 3000 при проповедта на Петър на петдесятница, интересно е, че се споменава за Давид, който бе погребан, като това е съпоставка с Христос. Но и друга съпоставка се показва, Давид бе погребан малко преди 3000 година, при следващата проповед в гл.4 се появяват вече 5000 спасени, като това е станало през нощта, докато Петър и Йоан са затворени още преди мръкване. Според моите пресмятания именно на 5000 г. е второ пришествие. То отговаря на 10-тия час, когато се стъмва, но са се отброяват още два часа докато има сияние от светлото небе, като в Исландия. Тевда е изкарал 4000 убийци, но това вече минало, както и юдейския свят.

В Рм. имаме уверение, че винаги е имало 7000 верни, в 1Кр. са 23000 прелюбодейци срещу Закона. Във 2Пт. се споменава много интересния паралел за Господ, като Господар на времето, за когото 1000г. са ден и обратното.

Следват 1000-дите в От. Които ще се разгледат допълнително поради много пластовото си значение в тази мъчна книга.

Time, new testament, history

- - - - -

16 – 05 – 09

Седемте тайнства на живота в Светия Дух

Думата тайнство е превод на латино-английската „сакрамент“, и това е една от основните цели или в някой случай средства за печалба от страна на религиозни деятели. По долу ще опиша какво мисля аз за седемте тайнства.

раждане

кръщение

вярване

общение

помазание

умиране

възкресение

Едно от важните неща в реформацията са промени в така наречените седем тайнства. Такива „тайнства“ аз виждам в делото на Светия Дух на земята през историята на човечеството. Свързани със Заветите и представляват идеята, която е изявена чрез действията на хора и събития на земята за проявление на Светия Дух.

Не случайно се заех именно с тази тема, защото „часовниковите“ пасажи от предния постинг ми дойдоха малко в повече, вече се отказвам да си редактирам нещата, а ще ги поправям и допълвам.

Първото което ще направя е цифрова трансформация с добавяне на седем.

8 числото на новото начало

9 числото на времето

10 числото на закона

11 числото на представяне на Иесус Христос за юдеите

12 числото на представяна на Светия Дух за юдеите

13 числото на смъртта на човек

14 числото на окончателното възкресение

Сега като ги погледна така, мисля че седемте тайнства се отнасят за хляба и рибата, а не за хляба за 4000, който хляб е само за юдеите, защото когато идва Иесус в 4100 г. вече има и риба, а не само зърнени култури. Напълно е възможно първия часовник, който е юдейския да е часовника към които седемте деления да са допълнени с вавилонския проблем и неговото разрешаване. Добра аналогия на смърт и възкресение на юдейския народ. Докато втория часовник-календар, който е световен вече включва и рибните части на Христос и Светия Дух.

Подредените в първата седмица са тайнствата във втория часовник световния, от сътворение до 5000 г. Когато е второ пришествие, тези от първия часовник юдейския са събитията до 4000 г. Когато вече идва Христос.

Мнението на Лутер за католическите тайнства

http://rado76.wordpress.com/2008/11/24/babylonian_captivity/

Тайнства на православието накратко.

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE

Доста научно и неорганизирано мнение за тайнствата на православието

http://www.dveri.bg/content/view/5448/148/

На английски

http://en.wikipedia.org/wiki/Sacramenthttp://en.wikipedia.org/wiki/Sacramenthttp://en.wikipedia.org/wiki/Sacramenthttp://en.wikipedia.org/wiki/Sacramenthttp://en.wikipedia.org/wiki/Sacramenthttp://en.wikipedia.org/wiki/Sacramenthttp://en.wikipedia.org/wiki/Sacramenthttp://en.wikipedia.org/wiki/Sacramenthttp://en.wikipedia.org/wiki/Sacrament

No comments: