Tuesday, December 1, 2009

Косми в НЗ, 300 години на Йефтай, търсене вода, Хестън, А Андерсен

Преброяване на космите в НЗ

Броене на косми има на две места в НЗ Мт.10:30 и Лк.12:7

( πασαι ηριθμημεναι )

( πασαι ηριθμηνται )

И двете следват некоректния превод за евтини глинени съдове със стандартен обем преведени като врабчета, за което бе писано преди. Фразата "всичките са преброени" следва последователно некоректния превод на всички версии освен в този блог. Корена на думата ( *ριθμ* ) се среща и във също изяснения пасаж за броенето на морския пясък, а това е правата линия на хоризонта на водната повърхност, това е единствената права линия в природата видима за човек. Така смисъла на фразата е "космите ви са на правилното място". Дълго се мъчех да разбера, да не би да става на въпрос за къдрави или прави косми, но идеята за изправен косъм не е добра за такъв текст.

Ето и местата с ( *ριθμ* ), навсякъде "ритъма" е не броене, а е някакво подреждане или по особена фраза част от нещо, така църквата не е добавила към бройката си, а хората са се "подредили" застанали са на правилното място. С това обяснение се и показва, защо ситите са нямали косми растящи на неправилното място. Всъщност те са имало окосмяване по цялото тяло, но не като нашето, а са били с козина като котките, за това се ползва такава фраза, "на вас космите са на правилното място", те са навсякъде покривайки почти изцяло кожата освен на; лицето, дланите и стъпалата. Ето и една от причините за обрязването, срезът е оставял част на тялото да се открива. Библейското обрязване не е било като сегашното, което зараства. За самото окосмяването в Библията повече в следващия пост, както и какво е станало със ситите дошли тук.

Matt 10:30

Luke 12:7

Luke 22:3

John 6:10

Acts 1:17

Acts 4:4

Acts 5:36

Acts 6:7

Acts 11:21

Acts 16:5

Rom 9:27

Heb 11:12

Rev 5:11

Rev 7:4

Rev 7:9

Rev 9:16

Rev 13:17

Rev 13:18

Rev 14:1

Rev 15:2

Rev 20:8

new testament, greek - - - - -

Плетене на косата

Плетене на коса се среща на две места в НЗ, 1Тм.2:9 и 1Пт.3:3. В Тимотей думата ( πλεγμασιν ) е без коса, но понеже думата за венеца на Христос е подобна ( πλεξαντες ) са решили и тук да я сложат, Мт.27:29, Мр.15:17 и Йн.19:2. "Плезантес" всъщност е дума за удостояване или почитане, поставиха му венец като форма на почит, но подигравателно. Смисъла в 1Тм.2:9 е, че жената не трябва да търси да бъде почитана и да иска някакво специално отношение.

В 1Пт.3:3 ( εμπλοκης τριχων ) е свързана в речника със думата за плетене на венеца по горе, но както се вижда те са доста различни. Тук става на въпрос за достойнствата на жената обобщаващо, че не идват от вън, не от; коса, злато и дрехи. Тоест пак нямаме плетене на коса, въпреки че е спомената, то е в друг смисъл.

Има и три други стиха за сплитане в нашия превод, но и там превода не е много коректен, Ев.12.1 ( ευπεριστατον ) е някаква съставна дума за „лесно-около-стоящо“ и поясняваща греха, 2Тм.2:4 ( εμπλεκεται ) и тук думата е относително преведена по смисъл, но директното значение е за нещо свързано с някакво удостояване или почит. В Гл.5:1 смисъла е нещо като ярем или товар или някаква тежка работа.

Това откритие е свързано с идеята за късата коса на ситите и факта, че те са имали нещо подобно на котешка козина, а не коса и окосмяване като нашето.

new testament, greek - - - -

Вълна и сняг в НЗ

Вълната в НЗ се среща на 2 места, Ев.9:19 и От.1:14. Въпреки, че погрешността на превода е от Откровение, първо ще се разгледа Ев.9:19 ( εριου κοκκινου ), "коккиноу" не е червено, а е някаква дума за закачване или завързване на нещо високо, например там където е за мантията на разпъването не е червена, а е завързана за него. Явно мантията е била на него и на самия кръст, не е правил стриптиз. Това че войниците са си разделяли дрехите му не значи че е имало пийп шоу.

Ето и стихове с ( κοκκ );

Matt 13:31

Matt 17:20

Matt 27:28

Mark 4:31

Luke 13:19

Luke 17:6

John 12:24

1Cor 15:37

Heb 9:19

Rev 17:3

Rev 17:4

Rev 18:12

Rev 18:16

На нито едно място нямаме боя, а закачване или връзване, не е ясно какво точно, но е някакво висене на нещото за което се говори. Всеки от стиховете изисква правилно разбиране и обяснение, но засега ще се огранича и с обяснението, че синаповото зърно всъщност е растението-дърво, което е засято последно или накрая на нивата. На него се закача или завързва хляба, и на него се поставят капани за птици, под него човека е почивал, когато си свърши работата на нивата.

Така думата за вълна ( εριου ) е нещо на тялото или на главата, на които Моисей е поставил нещата от Закона и жертвите. Вероятно "ериоу" е челото или темето на старейшините, на които е бил поставен по някакъв символичен начин Закона свален от Синай. Във видението на Йоан главата е първото видяно и следва описание на две бели на нея ( αι τριχες λευκαι ), космите са бели и ( ως εριον λευκον ), челото е бяло или темето.

Фразата "като сняг" ( ως χιων ) се среща и на няколко други странни места. Едното е на планината на преображението, там се появява възкръсналия Христос и логиката като чели подсказва, че фразата е почти уцелена от превода, и смисъла е за някакво блестене или сияние. Тази сричка обаче се среща в думи за нещо бързо или за някакво ускоряване, но и с това ще се занимаем друг път. Но поне със сигурност нямаме сняг в НЗ особено по главата на възкръсналия Христос.

В стиха обърнете внимание на промяната на предлога от интерпретациите.

(Rev 1:14 [GRV])

η δε κεφαλη αυτου και αι τριχες λευκαι ωςαβ ωσειτσ εριον λευκον ως χιων και οι οφθαλμοι αυτου ως φλοξ πυρος

New testament - - - - - -

300 години на Йефтай

В книгата Съдии се споменава на три места за числото 300 . Толкова са избраните от Гедеон за войната с мадиамците и те съответно носят по толкова тръби и водоноси с факли вътре, важен символизъм ще се разглежда допълнително. Това се случва 35 години преди 2800АМ, точно 300г. след Завета на Синай. Третото място с 300, са лисиците или подобни животни на планетата на ситите. Точното датиране на 300-та години споменати от Йефтай от Сд.15:4. На таблицата той става съдия през 2870АМ = 70*41, след 31 години е 11-тата годишнина на Самсон, когато той започва "мисията си" при филистимците. Едно уточнение, когато юдеите отиват да го вържат заявявайки, че сега е времето когато са "роби" на филистимците. На това Самсон се усмихва иронично явно искайки да каже "Така ли? аз пък не го знаех, всъщност, Вие защо говорите от мое име?". Там се споменава, че Самсон е съдел Израиля 20 години, но тези години са след смъртта му, защото не може да е съдия от деня на раждането си, дори и персонаж като него има нужда от време за да порасне за съдия. Иронията е, че докато е бил жив за последните си 9 години, той е бил представител на "избрания народ", нещо като този блог :-) и е бил съдия на филистимците, никакви взаимоотношения с народа си приживе не са споменати. Така края на нормалното хронологично съдийство при смъртта на Авдон е през 2911АМ = 71*41,

300г. период на Йефтай започва със 2570АМ когато Отониел или Готониел е първия освободител на народа, Йефтай отбелязва юбилея по достоен начин. С тези споменати години се указва разликата между освобождаването и започването да се съди Израиля, освободителната война е през 2559АМ, но съдийството започва едва със указаните от Йефтай 300 години през 2570АМ.

Всички робства на народа започват в година просто число, защо е така не е ясно за сега.

Gedeon - 2775=3*25*37, 2805=11*15*17

Othniel - 2560=16*16*10, 2610=9*29*10

Jephthah - 2870=41*70, 2875=23*125

- - - - -

Чарълтън Хестън - Charlton Heston

Да си спомним за един велик мъж, понеже напоследък са рядкост!

Любима фраза от биографията;

When asked why he changed political alliances, Heston replied "I didn't change. The Democratic party changed." [25]

http://en.wikipedia.org/wiki/Charlton_Heston

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4f/Ronald_Reagan_Charlton_Heston.jpg

http://bogoizbrania.snimka.bg/stars/charlton-heston.447721.all

- - - - - -

Практиката на търсене на вода с магическия и свръхестествен начин на търсене е разпространена и става все по разпространена. Тук ще набележа само особености

1. Разпространението и е предимно в Европа, в Африка и особено в Сахара такава практика не се ползва, а това е странно защото именно там тя е най необходима.

2. Обяснението, че човек сам мърда пръчките е прекалено субективно и индивидуално и без изясняване за механизъма, което подозрително.

3. Търсенето на вода става в региони и места където наличието и е очевидно и логично, тоест цялата процедура е излишна.

4. Търсачите не се затрудняват да правят опити или тестове на методиката, с предварително известни места за вода или поне да сравняват различните резултати.

Извод и присъда;

Този метод на търсене е най голямата простотия, която може да се практикува, има много други признаци да се познае наличието на подземна вода. Вероятността да се намери вода в Европа на равнинни места е много голяма почти на 90% от местата, където се сондира ще бликне вода.

За това предлагам търсене на вода с пръчки по нета, само снимайте мястото и ще ви покажа с огромна вероятност наличието на вода.

Science

- - - - -

Престъпление и наказание ARTHUR ANDERSEN LLP

Всъщност само кратък извод

Извода е следния, в дъното на финансовите машинации на фалиралата Енрон стои не както се опитваха медиите да изкарат, Президентите Буш, а одиторската компания Артър Андерсен, която е базирана не другаде а именно в Чикаго, родното място на сегашния президент. Обвързаността на тази компания с демократическата партия е известна, но естествено медиите няма да споменат нищо злепоставящо комунистическата партия зад океана.

По важния извод от статията на долния линк е друг, така както одиторите прикриваха нарушения и подпомагаха измамите, срещу огромни хонорари, така същата практика се ползва и в други компании. След отнемането на лиценза и нейните служители просто се разделиха в други фирми като дори им се разреши да си вземат документацията или по правилно казано да си продължат далаверите и измамите, като всякакви негативи и незаконни действия до тогава бъдат прехвърлени на закритата компания, която сега е само едно име в регистрите, но хората извършвали тези престъпления са си пак същите и са пак в бизнеса и продължават да вършат същите услуги на други компании, които обаче вече със неразрушимата протекция на демократическата партия.

Линк на който са споменати само няколко от измамите породили корупцията в Енрон, Енрон не е злодея, а само неговата опашка, звяра е в политиците и то тези извън Тексас, но здраво окупирали конгреса.

http://caselaw.lp.findlaw.com/scripts/getcase.pl?court=US&vol=000&invol=04-368&friend=usatoday#opinion1

No comments: